diumenge, 24 de març del 2019

Un milió de likes.

Dimecres, 20 de Març vam anar a veure una obra de teatre, anomenada "Un milió de likes".

Aquesta obra de teatre, em va agradar bastant, però m'agradava més el missatge que volia transmetre aquesta obra.

Aquesta obra, explica aquests últims dies, que estan passant la Clàudia i la Susana. Per mi la Susana està massa caracterizada, amb ella mateixa. Tot el contrari de la Clàudia, que viu en un món paral.lel, sense estar envoltada de les xarxes socials, perquè per ella només son una eina que fa servir a diari, com moltes altres que fa servir el dia a dia, que per ella son molt més útils i importants.

Al cap d'un temps, apareix un programa anomenat "Un milió de likes". On vol participar la Susana, que deixa una mica de costat a la Clàudia, i només vol que li donin likes, per guanyar aquest programa, guiat per influencers, persones amb un gran nombre de seguidors a quasevol xarxa social.
La Clàudia, està sola, en aquells moments necessita un company, que ella sempre deia que era una mica pesat, tot i així ara el necessita per poder aixecar el cap, i tirar endavant en aquesta situació.
Al final la Susana reacciona , observa el seu petit món, es treu la bena dels ulls, i veu que són més importants els amics i la família, així que, abandona aquest concurs de les xarxes socials.
Per acabar pot arribar a cantar amb la Clàudia al concurs de cant del barri. D'aquesta manera, tot torna a la normalitat absoluta.

Abans, he parlat una mica sobre els influencers. Per mí els influencers, no són persones que entrin dins de la meva vida, per mí són persones que puc arribar a veure per l'ordinador o per la televisió. Per aquest motiu, aquestes persones per mí, són persones virtuals, no puc dialogar amb elles, ni parlar sobre la nostra vida com a persones. Si que puc arribar a dir, que són tant coneguts perquè els vídeos que fan, per la gent, tenen força importància. Pel meu gust, m'agrada veure els seus vídeos, perquè puc observar i disfrutar de vídeos que m'agradan, però sense estar tot el dia enganxat mirant aquests tipus de personatges a diferents xarxes socials. A més a més, ara a les xarxes socials, hi ha insults, i altres coses no gaire adeqüades. A vegades aquestes baralles virtuals, només, són provocades per comentaris de influencers, que poden arribar a ser la base del problema.
Normalment molts influencers ara estan localitzats a Instagram, però també a altres xarxes socials, utilitzades rellevantment.

Jo, no tinc xarxes socials, lògicament, perquè no tinc la edat autoritzada, a més de tot això, jo ara no les necessito per res, perquè tinc estudis i altres coses més importants per mí que fer.
Per aquest motiu, vaig demanar a un company de classe, que m'ensenyés una llista de influencers que ell mira en aquestes xarxes socials. Després de llegir totes aquestes persones vaig esollir un influencer, que es diu Rubén Doblas Gundersen, més conegut com Rubius, és un influencer molt famós a tot Espanya, i part del món. Fa poc, es va considerar que YouTube era un xarxa social, per això és un influencer, perquè té molts seguidors i és youtuber. També té Instagram, Twitter i Facebook. Aquest influencer explica videojocs, i m'ha agradat molt la diversitat de jocs que explica, tots de diferents tipus: amor, guerra, misteri, de màgia, fantasia etc..., per tot aquest global de coses em va agradar bastant, de tot els que em van ensenyar els meu amics i companys, de bàsquet i de
 l'escola.

Ara aquest youtuber, s'està retirant de continuar fent aquesta feina, per això, vull enganxar un vídeo de quan va canviar de anomenar-se Rubén, a Rubius, quan va tenir una gran fama per tots els seguidors de les xarxes socials.

Resultat d'imatges de rubius         

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada